myhabibysuperb.com

Error. Page cannot be displayed. Please contact your service provider for more details. (8)

Posted by ckyndyg On October - 8 - 2013 0 Comment

Hola!

Semenjak promosi Collagen Powder Shaklee ni, saya pun excited membeli Collagen. Rugi tak beli masa ni. Kongsi dengan rakan-rakan lain beli sampai 6 kotak so ada free sekotak tu bahagi lagi. Kan banyak jadinya. UV pun boleh tahan massyyyuukkkk. Tengah bulan depan dapat extra side income lah pulak. Alhamdulillah. Beli 3 kotak pula, CONFIRM dapat MEMBERSHIP FREE. Masa ni bila anda beli collagen ni, postage pun FREE.

promosi Shaklee Collagen Powder

promosi Shaklee Collagen Powder

Ish…ish…ish… tak sabar nak lihat perbezaan sebelum dan selepas consume Collagen Powder sekotak. Sekotak ada 15 sachet – lebih kurang 2 minggu. Setiap malam ambil 1 sachet sebelum tidur, Saya nak kulit cantik, lebih anjal, breast tegang ke ek?  Itulah cakap tak sabar nak lihat bezanya. Tapi sebelum tu jangan lupa ambil gambar. Sebelum dan selepas. Hahahahaha.

Apa itu Kolagen?

Kolagen ialah protein yang membentuk struktur lapisan kulit yang lebih mendalam, memberikan ketegangan, keanjalan dan kelembapan kepada kulit. Hampir 70% daripada tisu kita terdiri daripada kolagen. Kolagen sangat penting untuk memelihara keanjalan dan keremajaan kulit kita yang semakin meningkat usia dari tahun ke tahun. Oleh itu, kita perlu ambil kolagen untuk memelihara kesihatan tubuh kita.

TAHUKAH ANDA FUNGSI KOLAGEN? KOLAGEN BERFUNGSI UNTUK:-

1. Mengekalkan kelembapan dan mencegah kedutan. Tubuh kita terdiri dari kolagen sebagai komponen utama untuk proses pertumbuhan. pemulihan, nutrisi kulit. Bahkan kolagen juga mempertingkatkan penghasilan sel-sel baru kita melalui kandungan asid amino – protein dalam badan kita.

2. Mengatasi masalah kulit. Kolagen ni berupaya menstimulasikan pertumbuhan sel-sel kulit baru dan memberi perlindungan ke kulit kita. Kolagen sangat elok untuk memulihkan masalah kulit yang pucat, lesu, lingkaran hitam bawah mata dan kedutan.

3. Menyubur dan mencantikkan rambut serta kuku. Serbuk kolagen Shaklee sangat nampak hasilnya pada hari ke-5 pengambilannya. Rambut sangat subur dan cantik berkilat je.Ini kerana kandungan kolagen yang mudah menyerap dalam lapisan korium telah membekalkan nutrisi kepada epidermis serta rambut dan kuku kita. Kuku tak mudah patah, pucat bahkan lepas makan collagen Shaklee kecantikan kuku amat terserlah.

Kuku sihat dan berkilat kan

Kuku sihat dan berkilat kan

4. Menegangkan payudara dan punggung. Seperti yang kita sedia maklumkan, payudara terbentuk dari jaringan tisu-tisu penyambung (kolagen) dan kumpulan lemak yang merupakan pembentukan utama payudara. Tak hairan sesiapa yang makan Collagen Powder akan mengalami perubahan yang menggembirakan hati suami.

5. Menguatkan tulang atau sendi. Masalah osteoporosis dan kekejangan kaki adalah berpunca dari kehilangan kolagen dari badan kita. Ia membentuk 80% daripada kepadatan tulang sedangkan kehilangan kalsium,magnesium dan fosforus hanya 20%. Jelas, penyatuan kolagen yang secukupnya adalah penting untuk membentuk kerangka tulang yang kuat. Oleh itu, hanya dengan pengambilan 8 minggu kolagen akan dapat mengembalikan kepadatan tulang yang normal dan dalam masa yang sama sendi-sendi semakin sihat.

6. Melambatkan penuaan dan mencerahkan kulit. Sudah terang bersuluh pula. Cheiwaaah. Fungsi keenam ini memang tidak dapat dinafikan lagi dengan pengambilan Collagen Powder Shaklee. Kalau tak, takkan keluar testimoni pengguna Collagen Powder Shaklee yang ketara sangat perbezaannya selepas pengambilan 2 minggu yang konsisten setiap malam. Adalah sangat jelas, kulit semakin cerah, pigmentation semakin kurang, dan kulit lebih sihat lagi berseri-seri. Biasanya tanda-tanda penuaan semakin ketara apabila usia semakin meningkat kerana kandungan  kolagen dalam kulit kita semakin berkurangan dan kulit juga mengalami kekurangan air pula mengakibatkan kulit kering dan kusam serta pucat.

Perbezaan yang ketara-kulit makin cerah

Perbezaan yang ketara-kulit makin cerah

Katakan TAK NAK  pada suntikan yang mahal dan tak menjamin keselamatan kesihatan. Lebih baik melabur pada minuman yang dalam pada masa yang sama mengenyangkan sebelum tidur. COLLAGEN POWDER SHAKLEE SEMULAJADI, TIADA BAHAN PENGAWET, TIADA PERISA TIRUAN, TIADA BAHAN PEWARNA SERTA BERBALOI-BALOI. Sangat berkesan dan mudah dibawa kemana-mana untuk diminum bersama minuman panas ataupun sejuk.

Selamat mencuba!

Berminat ek? hubungi Sikin 012-8585 813 atau PM www.facebook.com/Myhabibysuperb.

 

 

 

 

 

 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuh atau  mencegah sebarang penyakit. Sila dapatkan nasihat daripada Doktor atau  pakar yang berkaitan dengan penyakit-penyakit yang dihadapi. * This product is not intended to diagnose, treat, cure,or prevent any diseases. Please consult your Doctor for any illness you faced. � * Saya adalah wakil Shaklee anda dan penghantaran turut dihantar ke seluruh pelosok negeri/negara. Pilihan pengambilan order sendiri di rumah saya atau jumpa di suatu tempat di kawasan Semariang, Petra Jaya, Matang dan Wisma Saberkas, Kuching Sarawak. Sebarang pertanyaan, sila sms atau hubungi Dayang Norasikin di 012-8585813 atau email ckyndyg206@gmail.com. Anda boleh juga pm saya di fb.

Anda mungkin meminati artikel ini :